pondelok 23. novembra 2015

Nutelovo-banánový závin



 Dnes iba taka mala rychlovecka. Tento zavin som videla u mojej kamaratky na FB. Zaujala ma svojou jednouchostou a vybornou kombinaciou chuti, ktore ja velmi lubim. Kedze nebolo vela casu, tak mi tento receptus prisiel velmi vhod. Vsetky potrebne ingrediencie vacsinou mam doma, takze  vyskusala som. Je to skutocne rychlovka a ked vas prekvapi necakana navsteva, tak do pol hodiny mate hotovy maly dezert. V lete si viem predstavit k tomu aj kopcek zmrzliny. Vsetko co k tomu potrebujeme je:
Listkove cesto ( 250 g alebo jeden rozvalkany hotovy plat liskoveho cesta)
Nutella  cca 200 g
hrst posekanych orechov 
2 banany
1 vajicko na potieranie

Postup: velmi jednoduchy. 
Rozvalkat listkove cesto, potriet Nutellou ( nie velmi hrubo), posypat posekanymi orechami a ulozit 2 osupane banany vedla seba ( po dlzke). Kraje cesta ( 2 konce) zahneme, aby nevytekla Nutella pri peceni. Stocime roladu ( po dlzke, tak by sme banany zavinuli), potrieme vajickom a zavin prelozime na plech vylozeny s papierom na pecenie. Pecieme vo vopred vyhriatej rure pri teplote 190 stupnov 25-30 minut dozlatista. 

Nechame vychladnut a mozeme podavat. Dobru chut!


5 komentárov:

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)