nedeľa 10. marca 2013

Prispevky od vas

Dostala som nove fotecky od vas mili priatelia. Vzdy ma potesi, ak niekoho dokazem isnpirovat. Este viac ma potesi, ak pridate svoju kreativitu a vznikne nieco takmer nove, co moze posluzit ako inspiracia pre niekoho ineho. Mam rada recepty, ktore sa daju inovovat a davaju nam priestor k vzniku nieco noveho na zaklade povodneho receptu. Ja si recepty nevymyslam, ja ich len reprodukujem svojou pracou, pripadne nejakymi radami. Takze dnes tu mame fotecky od Zuzanky, ktora sa inspirovala Visnovo-tvarohovou tortou z mojho blogu
povodny recept najdete tu.


Aj Melka sa inspirovala rovnkou  tortou a prilozila svoju vlastnu kreativitu a vznikla z toho jedna uzasna torta. Pozdrav od Melky vo forme fotografii  priletel z Grecka:
a este v reze :


No  a to este nie je vsetko. Andrejka z blogu Mnamoty mi poslala fotografiu z torticky a inspiraciou jej bol Jogurtovy kremes. Opat nastupila kreativita a Anfrejka zakusok prerobila na torticku a do pudingu pridala horku cokoladu. Snad sa to hodi ako inspiracia aj pre vas. Andrejka odviedla skvelu pracu.

Dakujem dievcence za fotografie. A vy ostatni? Nasli ste u mna inspiraciu? Pochvalte sa svojou pracou. Poslite  mi fotografiu a ja ju rada uverejnim na blogu. Nech nam to spolu dobre pecie a vari, priatelia!

2 komentáre:

  1. Dobrý podvečer Adka! Práve som si všimla keď som si pozerala recept na Vaše najnovšie perfektné menu .-) , že ste dali do príspevkou od iných na Vašom blogu aj môj výtvor Vašej tortičky!! :-) Ako ste ma tým potešili! Je to pre mňa pocta! Ďakujem! A ďakujem, že STE!, lebo pri robení práve Vaších tortičiek ma kopla múza tvoriť! Vy ste základom všetkého, čo robím!!!!!!
    Melka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Melka rada uverejnim vsetky fotografie, ktore mi poslu moji navstevnici, ak sa inspiruju receptom na blogu. Odviedla si skvelu pracu a povodnu tortu si svojou kreativitou inovovala, takze dalsia inspiracia pre ostatnych. Dakujem za mile slovicka. Posielam pozdravy do Grecka

      Odstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)