nedeľa 1. apríla 2012

Sutaz

Mili moji priatelia, citatelia, nasledovatelia,

nie som ja velmi sutazivy typ, ale zvazila som vyzvu od : Henrieta Peškovičová - My firs cooking book .Inspiracie do velkonocnej sutaze, zdroj internet. JARNA KREATIVNA SUTAZ: pripravte napadity a farebny dezert tipu kolacik, muffin s velkonocnou tematikou (naozaj musi byt kreativny, teda ziaden slahackovy korpus a kopec mandarinok..) tj hrajte sa (tip muffin, male kolaciky, roladky, pernicky, pusinky, kosicky..) Fotku s receptom a vysvetlenim PRECO JE VAS DEZERT VELKONOCNY, posielajte do 6.aprila na adresu: peskovicova@gmail.com. A tato uzasna knizka s venovanim od Vojta ARTZA, ktoru nam venovalo METRO bude toho, koho fotografiu najviac olajkujete. Verim, ze date zdielat a vsetkym zelam vela stastia:) Naviac..podla vitazneho receptu bude autor osloveny na exkluzivne vytvorenie receptu pre majove cislo luxusneho magazinu Milliard SUN... 


Tak som sa rozhodla zucastnit sa tejto sutaze aj ja. Ak mate chut a zaujem a paci sa vam tento napad na pripravu velkonocnej mnamky mozete ma v sutazi podporit. Staci ak kliknete sem a date k fotografii LAIK.




Oslovili tieto nepecene vajicka?


Svoj nazor mozete vyjadrit kliknutim na tento  link a  podporit ma svojim svojim  LIKE  (paci sa mi to).

alebo zeby sa vam pacil tento napad?
staci ak kliknete sem  a vyjadrite svoj nazor

Mozno je pre vas najkreativnejsi tento napad
preto staci ak kliknete  sem a vyjadrite mi svoju podporu:)

a mozno niekoho najviac oslovili tieto mile, jednoduche a farebne velkonocne kvietky
tak nevahajte a kliknite sem . Vyjadrite mi prosim svojim hlasom podporu v tejto sutazi. Za kazdy jeden laik vam zo srdca dakujem. Budem sa snazit pridavat co najviac inspirujucich receptov, v com ma vyjadrenie vasej podpory rozhodne posunie vpred. DAKUJEM!!!!!!

3 komentáre:

  1. všetky sú krásne, Adka :) ... veľa šťastia v súťaži prajem a pekné Veľkonočné sviatky želám :) ... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janulka dakujem krasne za tvoje priania. A ja zelam tebe aj tvojej rodinke krasne velkonocne sviatky, plne pohody a jarneho slniecka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. these are so cute! i love it! happy easter!

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)