piatok 30. decembra 2011

Zakusky a cukrovinky na firemnu Xmas party

Tak toto je jeden z dovodov, pre ktore som nestihala pred Vianocami pridavat prispevky. Zo vsetkych  zakuskov som niesla aj do prace.Preto som  robila viacej druhov. V posledny pracovny den pred Vianocami ( v piatok ) sme mali v praci taku mini rozlucku so starym rokom a prislubila som , ze donesiem na toto posedenie zakusky. Kazdy vecer po praci som este piekla a chodievala som spat okolo jednej, druhej v noci. Vo stvrtok mi este pomahali aj moje dievcence s finisovanim. Nieco sulkali, nieco ocokoladovali a dozdobili Mikulasikov. Party bola velmi mila a myslim, ze sa vydarila skvele. Pripravili sme velky bufet s jedlom ( anglickym, polskym a slovenskym), druhy stol bol s napojmi a treti stol bol so zakuskami. Ja som za Slovensko robila bryndzovu natierku ( niektorym chutila, inym pomenej:( ) , chutovky s cerstvo donesenou  klobaskou, mala som vianocne oblatky no a samozrejme zakusky a cukrovinky. Kolegynka Vierka napiekla skvele medove zaviny. Poliaci doniesli tiez ich vyrobky. Sutazili sme v bowlingu na Wii. Kazdy si mal vyrobit xmas klobuk. Najkrajsi bol oceneny. Jeden v muzskej kategorii, jeden v zenskej kategorii. Mali sme aj vianocnu tombolu , v ktorej som mala stastie a vyhrala som. Hadajte co? No predsa kucharsku knihu : Curry is easy, lol. Anglicania su velmi hravi , to by som veru nikdy nebola povedala. Napr.na Velku noc sme mali rozvesane kade-tade po firme vajicka s menom a musel si kazdy najst to svoje:) A to este nebolo vsetko. Dalsia sutaz bola v hadani mnozstva cukrikov v takej plechovej doze. Ja som si tipla 156 a bolo tam 153 cukrikov, takze som vyhrala aj tu krabicu cukrikov, kedze moj tip bol najblizsie ku skutocnemu mnozstvu:).Potom sme jedli , pripili sme si ( kto mohol) a na zaver prisiel aj Santa Claus a priniesol nam darceky. Nas hlavny manager nam povedal par teplych slov a rozisli sme sa so zelanim Merry Christmas:).

Okrem uz publikovanych receptov som robila aj tieto odskusane orechovo kokosove gulky. Vylepsila som ich tym, ze som do tmavej keksikovej zmesi pridala trosku rumovej aromy. Urobilo to priam zazrak s chutou tejto uzasnej cukrovinky. Naozaj plati, ze niekedy staci tak malo a vysledny efekt drobnej zmeny je absolutne ocarujuci. Dalsou skvelou zalezitostou je domace Ferrero Rocher. Zial to som nestihla vyfotit. Mozno niekde na spolocnej fotke ich  vidno. Lutujem, ale  nestihla som vyfotit ani moje skvele  Bananove kocky a pritom sa vydarili take skvele. Dalsou klasickou zalezitostou, ktora sa u nas piekla na Vianoce boli uuuuuuzasne medove rezy. No ,ale ani z tychto  nemam  foto. Tohto rocne sviatky boli nadherne, ale ja som bola velmi busy. Nestazujem sa. Chcela som to. Bolo to krasne, ale narocne.
Zopar fotografii z nasej firemnej Xmas party.
 bufet s jedlom


moje zakusky, vpravo ta cokoladova gulka je home made
Ferrero Rocher

stol s nealko napojmi

stol so zakuskami, tie vlavo su moje bananove kocky
a  tie zaviny su Vierkine fantasticke Medove zaviny
a boli aj vianocne oblatky:)
v pozadi pri sampanskom
polsky Siernik a Makowiec

vpravo bryndzove a klobasove chutovky

este jeden pohlad  na tie skvele mnamky, vpravo v pozadi
od polskej kolegynky uzasna Pavlova s vajecnym konakom


A este zopar klobukovych variacii:





A prisiel aj Santa Claus:) so svojou rozkosnou malou pomocnickou Chelsea. Pre mna osobne ona bola tou ceresnickou na torte. Bola absolutne fantasticka. 










3 komentáre:

  1. Skvela party! ja som brala tiez do prace par kolacikov vianocnych, obavala som sa reakcie kolegov, lebo nad home made vecami vzdy ohrnaju nos, ale cuduj sa svete, spraskali krabicu kolacikov za 10 minut ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Ada,tak tvoje slova mozem potvrdit,skvela party,skvele kolaciky,skvele jedlo,pitie a tiez aj klobuky.Party bola naozaj vydarena.Ale to vsetko bolo vdaka tebe,lebo tvoje kolace boli naozaj perfektne. Vierka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš tu teraz veľa noviniek. Chcem ti len poďakovať za to, že robíš dobré meno slovenským ženám v zahraničí :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)