streda 11. mája 2011

Kalifornske dazdovky

Ked som zacinala na blogu, tak mi moja byvala sefka napisala, aby som pridavala aj take "normalne " recepty. Myslim, ze tento je normalny az, az:).  Naozaj skvele chutna, nenarocny na pripravu, na suroviny. Za 35 minut si mozete pochutnat na vybornom jedle. Takze: " Mila Veronika, tento recept je urceny specialne pre Teba". Odkedy som ho prvykrat vyskusala, vedela som, ze to nebolo prvy a poslednykrat. Inspiraciu na tento uzasny recept som nasla u Ivetky TU.

Ingrediencie:


cca 800 g kuracich prs
1 cibula
2 PL paradajkoveho pretlaku ( ja som dala kopcovite)
2 KL krystaloveho cukru
1 kocka bujonu
200 g soft cheese (2 tavene syry v crievku)
2 PL bazalky  (zarovnane, susene alebo cerstve)
1 smotana na varenie ( ja som mala 300 ml -ovy kelimok slahackovej)
4 PL oleja

Postup:
Maso nakrajame na pasiky. Cibulu narezeme na drobno a dame ju spenit na panvicu na olej. Pridame 2 PL paradajkoveho pretlaku, 2 KL krystaloveho cukru. Premiesame. Pridame maso, rozmrvime medzi prstami bujon. Uz netreba ani solit ani korenit. Asi 1-2  minuty pomiesame, nechame zatiahnut maso. Stiahneme ohen na minimum. Prikryjeme a dusime pod pokrievkou. Maso pekne pusti stavu, ale ak by bolo potrebne mozete podliat vodou , ale maximalne 50 ml.

Kym sa maso dusi, rozmiesame smotanu so syrom a pridame pokrajanu bazalku. Ked je maso makke cca po 12-15 minutach podlejeme touto syrovo-smotanovu zmesou maso. Nechame zovriet a odstavime.


Maso podavame s cestovinou

Dobru chut!

7 komentárov:

  1. Tento recept je super, robila som ale veeeeeeeelmi davno, chutilo nam :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to jedlo je fajnovučké, tiež ho často robievam, som rada, že som rad, že som naňho natrafila u Ivetky na MMB, mňami, mňam.....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som ho tiez robila a chutilo nam!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Evka a Marianka, som rada, ze potvrdzujete skvely receptus:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Robila som toto mäsko dneska a mnáám, mne chutíí, uvidíme čo na to manžel :) Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. musim sa pripojit,lebo tento recept je bozsky,asi zjem vsetko,nikomu nenecham...:D

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)